24. októbra 2016

MU #2 | Hrozníčková kráľovná

Viete, čo je sranda?

To, ako som stále tliachala, že jeseň neznášam, aká blbosť je to, načo to je, iba čo na podrážkach topánok stále vláčim za sebou blato.

A viete, čo si uvedomujem posledné cca dva roky?

Že jeseň vlastne celkom tolerujem. Fakt! Nikdy som si neuvedomila, aký pokoj vždy nastane, keď s prelomom septembra a októbra je opitým deckám dostatočná zima na to, aby nevrieskali pod našou bytovkou. Haha.
A skrátka tá nálada, ktorej sa tak bojíme ešte pred príchodom jesene už z princípu (aj keď ledva začal júl) ... mi zrazu vôbec taká depresívna nepripadá. Naopak. Ideálny čas pre moje nezastaviteľné myšlienkové pochody.

Ak je však niečo, čo by som si mala predstaviť, keď sa povie jeseň, bolo by to hneď po krásnych javorových listoch a mňamkových jedlých gaštanoch moje obľúbené ovocie. Ánoo, o bobuľky domáceho hrozienka som schopná sa aj pobiť! *silné internetové reči*

Zhodou okolností minulý rok práve v období dozrievajúceho hrozna prebiehala súťaž, v ktorej išlo o to, priblížiť svoj obľúbený Dermacol produkt na fotografii. To som si povedala, prečo nespojiť príjemné s užitočným a neurobiť to formou takejto omietky na tvári, čo by som následne využila na blogu?

Stalo sa a po roku prichádzam "s kožou na trh", tak poďme sa naučiť toto decentné líčenie vhodné napríklad na popoludňajšiu kávičku s kamarátmi.
Ak ich chcete odplašiť.


Najprv by bolo asi vhodné ukázať vám najdôležitejšie produkty, ktoré som použila. Prípadne, ak sa nájdu bláznivé duše, ktoré sa v tomto momente rozhodli ísť na nejakú maškarádu ako strašidelné hrozno (haha, som tak vtipná), tak vy toto budete potrebovať tiež.
Upozorním však, že sa jedná len o inšpiráciu, predovšetkým kvôli odtieňom. Produkty ako make-up, púder, riasenky a pod. sú podľa mňa čisto individuálne a každému vyhovuje niečo iné. To, čo ostalo tu na fotkách upresním v postupe, nebojte.
Ospravedlňujem sa za rozmazané fotografie, ono sa to v tom telefóne tvárilo akosi ostrejšie. A za zasvinené paletky, pokúsim sa na to do budúcnosti myslieť. *hanbí sa v kúte*




*

1. Základ máme každá zaužívaný inak - v mojom prípade pri takýchto postupoch si vždy po vyčistení pleti nanášam krém, následne make-up, korektor, púder. Niekedy nie je na škodu ani zaradenie tohto kroku až na záver. Záleží na vás.
Bez čoho sa však nepohnem ani pri dennom líčení, je báza pod očné tiene.

2. Načrtla som si hrozno tmavofialovou ceruzkou na oči, na stopku som použila hnedú. Obidve vidíte hneď na prvej fotke vedľa seba. Sú od Avonu, avšak tá fialová je nepríjemne tvrdá a vynecháva, vy skúste radšej niečo iné, koniec koncov dôležité je len trafiť odtieň.
Mimochodom, pretože som lama, predkreslila som si vo Photoshope takúto trápnu pomôcku, podľa ktorej som sa približne riadila. Vlastne to robím pred každým podobným návodom, aby som si ho vedela na sebe najskôr predstaviť. (To len tak, ak si tiež radi vymýšľate podobné kreácie na tvári a nechcete začínať hneď naostro, mohol by vám to takýto ťahák uľahčiť.)


3. Strapec som vyplnila fialovým tieňom (z paletky na druhej fotke je to ten druhý zľava). Trochu mi prekážalo, ako fľakatil, čo môžete aj vidieť nižšie. V konečnom dôsledku som sa s tým ale zmierila, akosi mi to pripomína efekt vodových farieb a ani som sa nemusela snažiť. :D  
Ešte raz som zopakovala predošlý krok, a to obtiahnutie obrysov, pretože tieň ich na niektorých miestach prekryl.

4. Pokračovala som obočím. Celé som si ho vykreslila ceruzkou v studenej fialovej, ktorá je na treťom obrázku. Samozrejme, nie každý má doma 2 fialové ceruzky, pokojne môže byť aj tá, ktorou sme kreslili obrysy, ale ja som chcela využiť obidve. 
A pretože fantázia niekedy pracuje na všetky obrátky, napadlo mi plácnuť tesne pod obočie svetlý zelený tieň (z paletky na 4. obrázku).


5. Na stopke som si takto nakreslila lístoček a k tomu mi poslúžila ceruzka v petrolejovej farbe na poslednej fotke. Čo ma prekvapilo, tak na čele sa tvárila takto neónovo, pritom keď ju používam na oči, je tmavšia. Skôr by som zvolila niečo smaragdovejšie, medzi časom som si obľúbila napr. vodeodolnú gélovú ceruzku od Essence so zeleným vrchnáčikom, tá by tento krok zvládla lepšie.
Samozrejme, nie vždy sa všetko podarí, teda prípadné chyby som prekrývala korektorom. Tým sa dobre zvýrazňujú aj všetky obrysy z vonkajšej strany, aby pôsobili ostrejšie.


6. Lístok som vyplnila tým zeleným tieňom, ktorý som nanášala aj pod obočie. A keďže sa mi nepáčil odtieň ceruzky, prešla som týmto tieňom aj cez obrysy, čo trochu pomohlo tomu lístku, aby mal realistickejší odtieň, než to namodralé čosi, čo vidíme na fotke vyššie. 


Áno, som nositeľ kontaktných šošoviek. :D


7. Čo sa týka tohoto "voľnejšieho" oka, nechcela som ho nechať úplne nedotknuté, tak som proste stvorila toto, ale to už je na každom, či bude pokračovať.
Ak áno, tak na celé pohyblivé viečko som naniesla fialový tieň, ktorým som vyfarbovala aj hrozno.
Prešla som ním potom aj záhyb oka a dotiahla to až za obočie, akoby som tvorila mačaciu linku.
Záhyb oka som však ešte zvýraznila tmavofialovým tieňom z tej istej paletky, aby to prehĺbilo pohľad (čo môžete vidieť hlavne na fotke nižšie, so zavretým okom). Pri mojom type oka je to celkom vítané.
Vnútorný kútik oka a oblasť pod obočím som rozjasnila bielym tieňom.
Spodnú líniu som prebehla fialovou ceruzkou, ktorou som vykresľovala obočie.



8. Pridala som biely očný tieň aj na toto oko.



9. Na vedľajšom oku som ešte dokreslila čiernu linku. Tento krok by som dnes možno vynechala, ale však dá sa aj takto. 
Tiež som ešte vyplnila vnútornú líniu oka, tzv. waterline, a k tomu som potrebovala čiernu ceruzku. Toto som zopakovala aj na tom druhom.



10. Naniesla som riasenku.
Na záver som ešte jemne vykontúrovala líca.
Celé by to teda malo vyzerať nejako takto.


11. Pretože sa mi to však zdalo stále málo, naniesla som ešte na pery petrolejovú ceruzku, ktorou som kreslila lístoček na čele. Môžete vidieť, že to nie je najlepšie riešenie (ani na balzam), ak nechcete šupinky na perách, ale ako dočasné riešenie je to použiteľné. Keďže už však mám aj zelený rúž, volila by som radšej ten.


*

Hotovo! Ja som si k tomu obliekla zelené šaty, ale viem si predstaviť aj, žeby som sa v tom fakt "omylom" zjavila na nejakej halloweenskej zábave, ešte obmotaná fialovými balónikmi s nasratými ksichtíkmi. 
No, ako strašidelné hrozno by ste asi spôsobili kvalitný záchvat smiechu medzi všetkými tými strašiakmi. :D 

Ale žiadne strachy, ochvíľku tu napochodujem aj s typicky strašiakovským tutoriálom, pre tých, ktorí sú za klasiku. Potom si od šminkovania zase na chvíľu oddýchneme.




Toto je inak moja najobľúbenejšia vôňa (pochopiteľne), keď už som v úvode spomenula tú súťaž, ale dosť si teraz užívam aj hruškový sprcháč, a vonia mi aj čokoládovo-pomarančový... a čo vám, ktorá vôňa vám najviac sadla?

no kto by si z neho neodhryzol? <3



Aj vy si každý deň maľujete na tvár ovocie? (Ok, ani ja nie.)
Tiež milujete domáce hrozienko viac, než to, čo dostať v obchodoch?

2 komentáre:

  1. Hrozno milujem veľa veľa. Chalupu máme v tokajskej oblasti takže si vieš predstaviť koľko hrozna je tam všade navôkol. Aj my máme pár kríčkov vysadených ale len tak na koštovku, vína nevaríme :-). Tohto roku som si však naše veľmi neužila pretože som sa trápila s kvasinkou, a tam nesmie žiadne ovocie ani nič iné. Ale keďže som už ako tak v poriadku, tak som si vychutnala aspoň strýkové bobuľky. Doniesol nám za plné vedro. A aj môj syn ho miluje takže som tri dni nejedla nič len hrozno. Bolo to súúúper masakrálne. Oveľa lepšie ako kúpene samo...
    A inak super make up, len si neviem predstaviť s ovocím na tvári pobehovať medzi ľuďmi :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéj, tak to je super, že sme v tom už dve. Mám pocit, že hrozno veľmi málo ľudí takto rieši a často v tých záhradkách sa to všetko nepopapá, kým sa do toho ja nepustím :)). Každopádne je mi ľúto, čo ťa postihlo, aj som postrehla, že si o tom písala na blog, to si určite prečítam. Ale aspoň ti je už lepšie a trochu toho hrozna sa vám aj so synčekom ušlo. :)
      Za pochvalu ďakujem, hlavne si to cením z toho dôvodu, že viem, že takéto typy článkov veľmi neotváraš. No veru medzi ľudí by som tiež takto vyšla len na nejaký maškarný, ale baví ma to vymýšľať, aj keď to už možno nikdy nevyužijem. :)

      Odstrániť

Ďakujem za prečítanie článku. Ak sa rozhodneš zanechať tu reakciu, budeš odmenený/á pamlskom v podobe mojej odpovede.
Muc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...