26. septembra 2015

Outfit post #4

Konečne som tu aj s takýmto formátom článku. Výrazne sa obliekať je moja srdcová záležitosť, ale buď ma nikdy nemal kto cvaknúť, alebo mi to jednoducho nenapadlo. Jedného krásneho dňa sa mi ale čosi podarilo, tak si poďme ešte chvíľu zaspomínať na leto. Väčšinou som sa s vami delila o farebnejšie outfity, dnes si teda dáme niečo čierne.


Top je vlastne športová podprsenka, ale bolo mi jej na tento účel škoda. Využívam ju teda takto a cítim sa v tom úplne dobre, mám potrebnú slobodu pohybu, na aktívnejšie dni a koncerty viac než vhodné.

Kraťasy s vysokým pásom som zháňala, prisahám, asi počas všetkých 4 rokov na strednej škole. Už som bola nervózna z toho, ako nikde nemajú to, čo by sedelo môjmu vkusu (žijem v neskutočnom zapadákove, nablízku žiadne väčšie mesto s nákupnými strediskami) a KONEČNE toto leto som našla na nejakom opustenom vešiaku zapotrošený tento poklad!! :D Mnohým sa vysoko-pásové oblečenie veľmi nepozdáva, ale my, jedinci nižšieho vzrastu, sme radi, keď nám niečo aspoň trochu predĺži nohy. A proste je to skvelý vynález, koniec.

Topánky sú z Deichmannu a prežila som v nich celú vlaňajšiu zimu, nebolo mi v nich vôbec chladno. Ako výhodné sa ukázali aj na festivale počas mrazivých nocí (v júli :D ) a na žiadny koncert si už neobúvam nič iné. Proste odkedy ich mám, nosila by som ich stále. Asi ešte podobný kúsok potrebujem. :D Fotenie bolo však trochu narýchlo, nenapadlo ma odfotiť ich zboku, pri ďalšom outfite si dám na to pozor. Mimochodom, vzorované ponožky do týchto topánok (moja) povinnosť! ^^

Slnečné okuliare som kúpila toto leto na Pohode a absolútne netuším, čo za značku to bolo, ale okuliare mali v ponuke fakt kvalitné. Lennonky som zháňala už tiež dosť dlho, takže som bola hotová, že práve takéto tam na mňa čakali. :D Tento typ okuliarov zoženiete určite v každom nákupnom stredisku, napr. viem o tom, že v C&A mali podobné.

Náhrdelník je vyhrabaný odniekiaľ po mojej mame, neviem ako sa ku mne dostal, ale som rada, že som ho našla... teraz ho nechávam prevetrať úplne so všetkým, aj keď to možno nie vždy ladí. Je mi to jedno, ja oblečenie neladím ako normálny človek... a okrem toho, no nenoste to, keď je vo vašej obľúbenej farbe!


Mimochodom, všetky veci, pri ktorých neuvádzam obchod/značku, sú kúpené "za babku" z miestnych obchodov, alebo výpredajov. To len tak pre budúcnosť, pri všetkom, kde mi bude tento údaj známy, ho uvediem.


Prstienok sa tiež ku mne dostal úplnou náhodou, ale bola to láska na prvý pohľad.
Laky na nechty sú z AVONu, presnejšie z gélovej rady (iné mi nevyhovujú), ktoré sú perfektné a mne vydržia na nechtoch aj týždeň, a kryjú v prvej vrstve, aj biela! Tieto konkrétne sú Envy Red Velvet. V poslednom čase som si obľúbila takéto tmavé trblietavé odtiene.

*

Napadlo mi, že by som sa mohla vyjadriť aj k rúžu. Už dlhšie zháňam nejaký výrazný, napr. v smaragdovo zelenej, fialovej, alebo čiernej farbe, ale znova sme tam, kde sme boli - NIKDE NIČ. Zelený asi risknem od Makeup Revolution, podľa swatchov sa zdá byť o niečo kvalitnejší ako ten ich tmavofialový, ale pri takýchto farbách by som očakávala vyššiu kvalitu. Značky ako Colour Pop, Ka'oir, NYX, Kat Von D, Melt alebo Illamasqua nie sú dostupné na našich eshopoch, a keď už, tak výber odtieňov je trochu o ničooom. :( Vrátim sa späť k MRL, verím, že narozdiel od rúžov majú naopak kvalitné tie matné farby na pery, z ktorých by som si mohla uchmatnúť fialovú, ale eh, chýba moja vysnívaná ZELENÁ!! :D
Každopádne, nakoľko každý mesiac objednávam z AVONu, neunikla mi stránka s ColorTrend, kde som zbadala fialový odtieň rúžu, konkrétne Neon Orchid, za 1,50€! Trochu som sa bála, či za tú cenu bude farba taká intenzívna ako na obrázku, okrem toho ColorTrend sa mi nezdá príliš kvalitný, ale povedala som si, že nemám čo stratiť... Teraz môžem spokojne prehlásiť, že neľutujem, rúž má SPF, pekný obal a farba je naozaj sýta. Nie je to taká fialová, ako by mohla byť, ale nie je ani ružová, ako som pôvodne očakávala. V katalógu už ale zopár kampaní tento odtieň nebol, snáď ho tam ešte niekedy zaradia. :)

Čo vy, máte radi výrazné rúže?


12 komentárov:

  1. Mam rada vyrzne rtenky ale sama je zatik nenosim, asi nedostatek odvahy :)
    A jinak skvely outfit, cela v cernem ale vypada to dobre :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Chce to asi nájsť si ten správny odtieň pre seba, v ktorom sa budeš dobre cítiť... držím palce, aby si taký našla a ďakujem za komentár aj pochvalu. :)

      Odstrániť
  2. Rtěnka je moc hezká :))
    Přemýšlela jsem ho koupi takového odstínu, ale nakonec jsem si opět objednala klasický červený..

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! Červenou nikdy nič nepokazíš, tiež ju mám najradšej. :)

      Odstrániť
  3. Máš úžasný názov blogu ! Feeling Hoppy, páči sa mi to moc :) čo sa týka outfitu, nieje to môj štýl, ale pekný, mne sa najviac páči ten prsteň.
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne. :) Mne len sčista-jasna napadlo dať si to ako názov, keď som to videla na jednom tričku s králikom. :D
      A jasné, každý máme iný vkus, to je len dobre... nemám rada, keď niekto len tak slepo nasleduje trendy (nemyslím inšpirovanie sa, ale fakt že všetko, čo je moderné, musí ten človek mať:D ) a potom to na uliciach vyzerá tak... rovnako, okopírovane. Prsteň ďakuje, je môj obľúbený. :)

      Odstrániť
  4. Odpovede
    1. Ďakujem, u mňa to bola tiež láska na prvý pohľad. :)

      Odstrániť
  5. Odpovede
    1. Ďakujeem. :)
      Inak ty mi tu stále tak poctivo komentuješ a ja si vždycky poviem, že už by som mohla ísť aj k tebe na blog trochu ti tam zaspamovať, a vždycky to odkladám na neskôr, hrozné. :D:D

      Odstrániť

Ďakujem za prečítanie článku. Ak sa rozhodneš zanechať tu reakciu, budeš odmenený/á pamlskom v podobe mojej odpovede.
Muc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...