18. júna 2014

Vitajte na feeling-hoppy.blogspot.sk!


Kto je autorka tohto blogu?

Ahoj! Na internete si hovorím, ako ste si už asi všimli, Rowena. Prebrala som to literárnej postave, pretože mi bol blízky jej charakter. 
Ponevieram sa po tomto svete 21 rokov. Kedysi mi ľudia hovorili, že sa správam vyspelejšie spomedzi rovesníkov. Čím som však staršia, tým mi tipujú menej - teraz je to napríklad 14. :D
Pochádzam z malého mestečka na strednom Slovensku.
Som skromný prešibaný introvertík, ktorý si o sebe namýšľa, že je už pravá žena - a potom príde realita a potknem sa na rovnom chodníku, rozmaže sa mi rúž na pery, v autobuse zásadne vždy niekomu vrazím kabelkou, a tak. A na otázky typu "koľko je hodín" odpovedám jednoznačne "áno". Radosť ma stretnúť, nie?


Do you speak English?

Of course yes! But, unfortunately, it isn't a good idea to let me write more than 5 sentences in English. I'm not such a good speaker and I love writing long long articles - it takes me so much time to type it even in my (Slovak) language! :D 
Anyway, you're welcome to this blog, too! I love everything where my imagination is needed - fashion, makeup, DIY projects, painting/drawing, and writing (e.g. this blog), obviously. I am obsessed with alternative music. I have mentioned my Last.fm profile down below, so feel free to stalk what I am listening to.
You can take a look on my outfits, makeup tutorialsdrawings or some boring Photoshop creations in here. Or, omg, my little pets! (There are some cute photos of them.) As you can see, I am really strong bunnies&hamsters addict!
If you want something to translate - feel free to comment and ask me for translation. And - maybe some day I'll start to write in English, too... should I?


Prečo bloguješ?

Blogovanie je moja záľuba už asi od 11 rokov, len čo som sa naučila vyhľadávať v Googli. Mala som ich najprv veľmi veľa, a na rôzne témy. Plus zopár ručne kódovaných stránok. Teraz sa na tom smejem, a zároveň mi je ľúto, že som si tie staré články kamsi neuložila. :D Každopádne dúfam, že tento blog už konečne niečo vydrží!
Bola som však infikovaná chorobou dlhého textu :D, neviem sa totiž zbaviť písania dlhých článkov a komentárov, takže na toto si najskôr budete musieť zvyknúť... Ja rada čítam dlhé články/komentáre aj u ostatných a navykla som si na to ešte v čase, keď minimum fotografií a maximum textu bolo ešte v móde. :)
A nezbavím sa pravdepodobne ani irónie a sarkazmu pri písaní článkov, na(ne)šťastie, aj keď snaha bola.


Ako si dospela k názvu tohto blogu?

Bolo to niekedy v prvej polovici roku 2014, keď som sa bezcieľne prechádzala mojím obľúbeným obchodom s oblečením F&F. A potom som tam zazrela toto! (Samozrejme skončilo aj v košíku.) Zrovna som bola celých pár týždňov vo fáze vymýšľania názvu na blog. A doma som si uvedomila, že práve nápis na tomto tričku ma dokonale vystihuje. Mohla som nájsť luxusnejší názov? Nemohla! :D




Som tu prvýkrát. Kde mám začať s čítaním?

V prvom rade vás tu vítam - a teším sa z toho, že tu trávite svoj voľný čas! Ja som indivíduum rozložené ako puzzle, a nedokážem sa venovať len 1 záľube, a tak aj tento blog je toho odrazom. V podstate pre každého sa tu nájde niečo:

* Milovníčky módy a fanynky módnych blogov
sa môžu v rubrike Outfity pozrieť na to, čo bežne nosím. Mám rada extravaganciu a neriadim sa príliš módnymi trendami. "Kradnem" si z nich len prvky, ktoré sa mi proste páčia.
Teoreticky by vás to tu mohlo zaujať, ak to budete považovať skôr za akožeinšpiratívny handro-denník, pretože nosím väčšinou neznačkové, až smiešne lacné, či zo starej skrine vyhrabané oblečenie - teda mnoho z toho sa zohnať nedá. A ak vám nevadí prezerať si "reálne" fotky, ktorých plánovanie vyšlo max. tak na 5 minút.

* Milovníčky kozmetiky
sa pod položkou "Vyjadrujem sa" môžu dokliknúť na Recenzie. Je tam toho zatiaľ málo, pretože som nemala po ruke zariadenie, ktoré by aspoň obstojne dokázalo zaostrovať fotografie, dočasne som to teda vzdala. Tento problém už však nie je aktuálny, a určite s nejakými tipmi prispejem!
Aby som ešte doplnila, v tejto rubrike neujdú mojim kritickým očiam aj iné produkty okrem kozmetiky, bude teda záležať na tom, čo ma zaujme.

Začala som aj s novou rubrikou Make up s návodmi na líčenia. Chcem sa ale venovať hlavne netradičným témam. Rada by som si trúfla na nejaké zvieratkovské premeny, niečo gotické, prípadne nejaké praktické líčenia na festivaly/koncerty. Najčastejšie sa inšpirujem vecami okolo seba. Pohrávam sa s myšlienkou nad make up sériou podľa hudobných albumov, ale nebudem zatiaľ konkretizovať.

* Tvorivým náturám
by sa mohol pozdávať rozcestník Tvorba, kde nájdete moje amatérske čmáranice alebo výsledky mojich nudných chvíľ strávených vo Photoshope. Teda takto. Sú tam niekoľko rokov staré hlúposti a nechápem, kde som mala hlavu, keď som to zverejňovala, ale však pobavte sa. V poslednom čase príliš netvorím, ale určite chcem túto rubriku doplniť o čosi reprezentatívnejšie, napríklad DIY. Raz snáď.

* Ak milujete zvieratká, predovšetkým škrečky a králiky,
tak prosím, tu je miesto pre mojich dvoch krásavcov - škrečka Ňufku, a králička Fanny. Aj keď, Ňufka už je za dúhovým mostíkom. :( Možno práve táto časť blogu je pre vás. Chcem touto rubrikou dať jasne najavo, že domáce zviera môže byť aj niečo iné, než na čo sme každý deň zvyknutí. A práve na škrečkov a králikov mnoho ľudí trúsi uštipačné poznámky.

* Čitateľov vyhľadávajúcich názory a myšlienky
odkazujem na rozcestník "Vyjadrujem sa", odkiaľ môžete zablúdiť napríklad na Názory. Pretože mudrujem veľmi rada, píšem do tejto rubriky najčastejšie. Chystám napríklad niečo málo o intro/extroverzii, pretože ma štve, že sa o tejto problematike šíri primnoho hlúpostí znižujúcich sebavedomie.
Nájdete tu aj Tagy (resp. reťazáky), do ktorých som bola označená. Dobrý spôsob, ako sa v odľahčenej forme otázok a odpovedí dozvedieť o blogerovi viac. Ak ich radi vypĺňate, tak máte voľnú ruku, nezabudnite mi ale poslať link na váš článok, pretože ja som zvedavý tvor. :)
Môžete tiež špehovať môj Denník, i keď tam sa tiež hlavne zameriavam na postrehy a myšlienky.

* Tých, ktorí radi čítajú všeobecne o blogovaní,
a že vás takých stále pribúda, by mohla zaujať rubrika Blogujeme. Musím vás sklamať, odborné články v nej asi nenájdete, ale bude sa jednať hlavne o moje postrehy z blogosféry, keďže za tú dobu, čo vysedávam pred internetom, som si už všimla pár opakujúcich sa javov. Nerada však udávam pravidlá typu toto musíš a toto nie, preto tam nájdete skôr rady, ktoré môžu váš blog obohatiť, ale pohnete sa aj bez nich, ak s nimi nesúhlasíte.

* A čo literatúra a hudba?
Aj keď rada čítam knihy, čítam už trochu pomenej a ani nemám tušenia, ako by som ich recenzovala, aby to navyše ešte aj zaujalo. Kníh tu bude málinko, ale raz za čas sa určite dostanem aj k tejto téme. Navyše, z veľkej časti nemám rada bestsellery ako Twilight, 50 odtieňov sivej a všakovaké upírske romány, takže výber na recenzie bude náročný...

S hudbou je to už lepšie! Priebežne sa tu o hudbe vyjadrujem často. Konečne som založila aj rubriku Music pub, rada by som tam písala na trochu menej klasické témy. Znova sa však bude jednať hlavne o názory a to, čo si všímam, veď vlastne hlavne o tom blogovanie je.
Nepočúvam komerčné rádiá a piesne v nich obsiahnuté (pripadá mi to, akoby mi tam hudbu diktovali a vnucovali), točím sa prevažne okolo alternatívneho rocku, jazzu, post-rocku, ambientu, lounge, shoegaze,... a som skôr návštevníčka festivalov/koncertov, než diskoték. Čo asi nie je také podstatné vedieť, len chcem, aby ste mali jasno v tom, kto to tu píše. :)
Snáď by vás mohol zaujať aj môj report z Pohody 2014.
Čo by ste povedali na to, keby som odštartovala hudobný tag? Alebo nejaký maratón, kde predstavím jednotlivé žánre, alebo čokoľvek v spojitosti s hudbou?

* Plánujem blog o nejaké rubriky rozšíriť?
Ach, ja mám pocit, že to tu mením neustále - mohla by som sa konečne usadiť.
Ak mi prepne, prihodím Recepty. Ja a improvizácia vo varení - to je šanca na úspešnú paródiu. Docela nebezpečný koníček pre mňa, no čo už. Keď sa mi osvedčí aspoň 5 vlastných receptov, objavia sa aj tu.
Rada by som si založila YouTube kanál. V nedohľadne. Ďalekom. Vlastne keď tak nad tým premýšľam, čas je vzácny a asi je vhodnejšie ho neinvestovať do tisíc koníčkov.


Prajem pekné chvíle strávené na tomto malom internetovom sídlisku :)))
~ Rowena





Nájdete ma aj tu

V menu stĺpčeku vpravo sú uvedené sociálne siete, kde možno sledovať novinky týkajúce sa blogu, no kto je zaregistrovaný aj na stránkach nižšie, bez obáv "followujte" moje osobné novinky :)



4 komentáre:

  1. Vlastne až teraz som si uvedomila, že si založila tento blog na moje narodeniny :-D
    Aspoň môžeme starnúť doslova spolu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To naozaj? Super! :D Aspoň si to ľahko zapamätám. :)

      Odstrániť
  2. Infikovaná chorobou dlouhého textu, to je boží výraz:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ako to tu po dlhej dobe kontrolujem, asi sa cítim trápne a budem tu musieť zase veľa vecí prepísať... Každopádne ďakujem, netuším, odkiaľ mi to napadlo. :D

      Odstrániť

Ďakujem za prečítanie článku. Ak sa rozhodneš zanechať tu reakciu, budeš odmenený/á pamlskom v podobe mojej odpovede.
Muc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...